החושך ביום במצרים של פרעה, לעומת האור בלילה של מורסי (לא מהאחים המוסלמים).

ברור לכל שהלילה הזה של מורסי היה אור בהיפוך למשל פרעה שהיום בימיו נמשל ללילה.
EZAY EZAY RZAY HAWSEFLAK YA HABIBI ZAY. ABLE MAHABAK KUNTI ZAY.
כתובת סוף חודש חמישי ותחילת חודש שישי.

שָׁמוֹר אֶת חֹדֶשׁ הָֽאָבִיב וְעָשִׂיתָ פֶּסַח לַֽיהֹוָה אֱלֹהֶיךָ כִּי בְּחֹדֶשׁ הָֽאָבִיב הוֹצִיאֲךָ יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ מִמִּצְרַיִם לָֽיְלָה: דברים.

מצריים הוחשבה למצרים לילה יען כי דרכה גם ביום היתה לילה ולא אור שנאמר:

בְּרֵאשִׁית בָּרָא אֱלֹהִים אֵת הַשָּׁמַיִם וְאֵת הָאָרֶץ: וְהָאָרֶץ הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ וְחֹשֶׁךְ עַל פְּנֵי תְהוֹם וְרוּחַ אֱלֹהִים מְרַחֶפֶת עַל פְּנֵי הַמָּיִם: וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי אוֹר וַיְהִי אוֹר: וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת הָאוֹר כִּי טוֹב וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחֹשֶׁךְ: וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָאוֹר יוֹם וְלַחֹשֶׁךְ קָרָא לָיְלָה וַיְהִי עֶרֶב וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד: בראשית.

חלו השנים, ובורא עולם נעתר לעם המצרי וריפא אותם:

וְנוֹדַע יְהוָה לְמִצְרַיִם וְיָדְעוּ מִצְרַיִם אֶת יְהוָה בַּיּוֹם הַהוּא וְעָבְדוּ זֶבַח וּמִנְחָה וְנָדְרוּ נֵדֶר לַיהוָה וְשִׁלֵּמוּ: וְנָגַף יְהוָה אֶת מִצְרַיִם נָגֹף וְרָפוֹא וְשָׁבוּ עַד יְהוָה וְנֶעְתַּר לָהֶם וּרְפָאָם: בַּיּוֹם הַהוּא תִּהְיֶה מְסִלָּה מִמִּצְרַיִם אַשּׁוּרָה וּבָא אַשּׁוּר בְּמִצְרַיִם וּמִצְרַיִם בְּאַשּׁוּר וְעָבְדוּ מִצְרַיִם אֶת אַשּׁוּר: בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה יִשְׂרָאֵל שְׁלִישִׁיָּה לְמִצְרַיִם וּלְאַשּׁוּר בְּרָכָה בְּקֶרֶב הָאָרֶץ:  אֲשֶׁר בֵּרֲכוֹ יְהוָה צְבָאוֹת לֵאמֹר בָּרוּךְ עַמִּי מִצְרַיִם וּמַעֲשֵׂה יָדַי אַשּׁוּר וְנַחֲלָתִי יִשְׂרָאֵל: ישעיהו.

ו..

מורסי (לא מהאחים המוסלמים) כתב את השיר אלף ליילה ווא ליילה.

בשיר מייחל המשורר לאלף לילות ולילה כמו לילה שהיה לו עם אהובתו.

ושהוא אומר לשמש שתבוא אחרי שנה  ולא לפני השנה.

וככה מורסי רצה שנה שתהיה לילה כמו הלילה הזה.

ומה אני אומרת ברור שיש פה משל ולנוכח העובדה שהשמש נבראה ביום הרביעי וומשכך היה אור לפני בריאת השמש,

ברור לכל שהלילה הזה של מורסי היה אור בהיפוך למשל פרעה שהיום בימיו נמשל ללילה.

EZAY EZAY RZAY

HAWSEFLAK YA HABIBI ZAY.

ABLE MAHABAK

KUNTI ZAY.

ברור לכולנו שכל זאת מתקיים לאחר הריפוי, כי בעת פרעה ההוא גם למצרים , מצרים הייתה ביום משולה ללילה.

חודש שישי- בשנת השבעים וארבע לקוממיות שהפכה לעצמאות.
יום בשבוע ראשון שני. שלישי. רביעי. חמישי. שישי. שבת. פרשת שבוע.
יום בחודש אחד. שנים. שלוש. ארבע. חמש. שש. שבע פרשת הַכַּפֹּרֶת.
מזמור תהלים: 106 107 108 109 110 מלכים.
יום בחודש שמונה. תשע. עשר. עשתי עשר. שנים עשר. שלושה עשר. ארבעה עשר. פרשת קְדשִׁים.
מזמור תהלים: 111 112 113 114 115 מלכים.
יום בחודש חמישה עשר. שישה עשר. שבעה עשר. שמונה עשר. תשעה עשר. עשרים. אחד ועשרים. פרשת בְּהַר סִינַי.
מזמור תהלים: 116 117 118 119 120 מלכים.
יום בחודש שנים ועשרים. שלושה ועשרים. ארבעה ועשרים. חמישה ועשרים. שישה ועשרים. שבעה ועשרים. שמונה ועשרים. פרשת הַפְּקֻדִ֡ים.
מזמור תהלים: 121 122 123 124 125 מלכים.
יום בחודש תשעה ועשרים. שיהיה חודש טוב לאזרחים.
מזמור תהלים: 126
תפילת שחרית.

תהלים מְנֻקָּד עִם טָעָמֵי מִקְרָא–חלוקה לתפילה לפי הימים בחודש.

תפילת נשמת כל חי- נוסח מיכל.

תהלים- שלושת מזמורי מה תשתוחחי נפשי.

תהלים- מזמורי הַ֥לְלוּיָ֨הּ.

תפילת שלמה.

מזמורי– שִׁ֗יר הַֽמַּ֫עֲל֥וֹת.

תורה מועדים- מעודכן- שנת שבעים ושתים לקוממיות.

.