מושל ככלי להשחית את העם.

מושל חוטא ככלי להשחית את העם בחטאיו.

דבר היום:

וְאַחַ֗ר יָֽרְדוּ֙ בְּנֵ֣י יְהוּדָ֔ה לְהִלָּחֵ֖ם בַּֽכְּנַעֲנִ֑י יוֹשֵׁ֣ב הָהָ֔ר וְהַנֶּ֖גֶב וְהַשְּׁפֵלָֽהוַיֵּ֣לֶךְ יְהוּדָ֗ה אֶלהַֽכְּנַעֲנִי֙ הַיּוֹשֵׁ֣ב בְּחֶבְר֔וֹן וְשֵׁםחֶבְר֥וֹן לְפָנִ֖ים קִרְיַ֣ת אַרְבַּ֑ע וַיַּכּ֛וּ אֶתשֵׁשַׁ֥י וְאֶתאֲחִימַ֖ן וְאֶתתַּלְמָֽי: שֹׁפְטִים- פרשת אַחֲרֵי֙ מ֣וֹת יְהוֹשֻׁ֔עַ.

וְשֵׁםחֶבְר֥וֹן לְפָנִ֖ים קִרְיַ֣ת אַרְבַּ֑ע

במקרה לוז:

וַיַּעֲל֧וּ בֵיתיוֹסֵ֛ף גַּםהֵ֖ם בֵּֽיתאֵ֑ל וַֽיהוָ֖ה עִמָּֽם: וַיָּתִ֥ירוּ בֵיתיוֹסֵ֖ף בְּבֵֽיתאֵ֑ל וְשֵׁםהָעִ֥יר לְפָנִ֖ים לֽוּז: שֹׁפְטִים- פרשת אַחֲרֵי֙ מ֣וֹת יְהוֹשֻׁ֔עַ.

בְּבֵֽיתאֵ֑ל וְשֵׁםהָעִ֥יר לְפָנִ֖ים לֽוּז:

וַיִּרְאוּ֙ הַשֹּׁ֣מְרִ֔ים אִ֖ישׁ יוֹצֵ֣א מִןהָעִ֑יר וַיֹּ֣אמְרוּ ל֗וֹ הַרְאֵ֤נוּ נָא֙ אֶתמְב֣וֹא הָעִ֔יר וְעָשִׂ֥ינוּ עִמְּךָ֖ חָֽסֶדוַיַּרְאֵם֙ אֶתמְב֣וֹא הָעִ֔יר וַיַּכּ֥וּ אֶתהָעִ֖יר לְפִיחָ֑רֶב וְאֶתהָאִ֥ישׁ וְאֶתכָּלמִשְׁפַּחְתּ֖וֹ שִׁלֵּֽחוּוַיֵּ֣לֶךְ הָאִ֔ישׁ אֶ֖רֶץ הַחִתִּ֑ים וַיִּ֣בֶן עִ֗יר וַיִּקְרָ֤א שְׁמָהּ֙ ל֔וּז ה֣וּא שְׁמָ֔הּ עַ֖ד הַיּ֥וֹם הַזֶּֽה: שֹׁפְטִים- פרשת אַחֲרֵי֙ מ֣וֹת יְהוֹשֻׁ֔עַ.

וַיִּ֣בֶן עִ֗יר וַיִּקְרָ֤א שְׁמָהּ֙ ל֔וּז ה֣וּא שְׁמָ֔הּ עַ֖ד הַיּ֥וֹם הַזֶּֽה:

ממקרה לוז אפשר ללמוד את ענין שינוי שם העיר לאחר כיבושה.

זאת אומרת, בית- אל נקראה מלפנים לוז. לאחר שנכבשה, האדם מלוז שנתן מידע ושעזר לכבוש העיר, הושאר בחיים ובנה עיר חדשה במקום אחר ונתן לה את השם לוז.

זאת אומרת כמו במקרה חברון שלפנים היתה קרית ארבע ושבעת הזאת החיו את שמה כלפני הלפני של הדור הזה.

ניתן לראות נוכחות כנען בישראל שיש לה השפעה וכח לחדש את שמות ערי כנען וגם ערי פלישתים וערלים כגת ואשקלון בעת הזאת.

זאת אומרת שהם פה, הם גם בדור הזה נמצאים פה:

וַיִּלְחֲצ֧וּ הָאֱמֹרִ֛י אֶתבְּנֵידָ֖ן הָהָ֑רָה כִּילֹ֥א נְתָנ֖וֹ לָרֶ֥דֶת לָעֵֽמֶקוַיּ֤וֹאֶל הָֽאֱמֹרִי֙ לָשֶׁ֣בֶת בְּהַרחֶ֔רֶס בְּאַיָּל֖וֹן וּבְשַֽׁעַלְבִ֑ים וַתִּכְבַּד֙ יַ֣ד בֵּיתיוֹסֵ֔ף וַיִּהְי֖וּ לָמַֽס: וּגְבוּל֙ הָאֱמֹרִ֔י מִֽמַּעֲלֵ֖ה עַקְרַבִּ֑ים מֵהַסֶּ֖לַע וָמָֽעְלָה: וַיַּ֧עַל מַלְאַךְיְהוָ֛ה מִןהַגִּלְגָּ֖ל אֶלהַבֹּכִ֑ים וַיֹּאמֶר֩ אַעֲלֶ֨ה אֶתְכֶ֜ם מִמִּצְרַ֗יִם וָאָבִ֤יא אֶתְכֶם֙ אֶלהָאָ֗רֶץ אֲשֶׁ֤ר נִשְׁבַּ֙עְתִּי֙ לַאֲבֹ֣תֵיכֶ֔ם וָאֹמַ֕ר לֹֽאאָפֵ֧ר בְּרִיתִ֛י אִתְּכֶ֖ם לְעוֹלָֽםוְאַתֶּ֗ם לֹֽאתִכְרְת֤וּ בְרִית֙ לְיֽוֹשְׁבֵי֙ הָאָ֣רֶץ הַזֹּ֔את מִזְבְּחוֹתֵיהֶ֖ם תִּתֹּצ֑וּן וְלֹֽאשְׁמַעְתֶּ֥ם בְּקֹלִ֖י מַהזֹּ֥את עֲשִׂיתֶֽםוְגַ֣ם אָמַ֔רְתִּי לֹֽאאֲגָרֵ֥שׁ אוֹתָ֖ם מִפְּנֵיכֶ֑ם וְהָי֤וּ לָכֶם֙ לְצִדִּ֔ים וֵאלֹ֣הֵיהֶ֔ם יִהְי֥וּ לָכֶ֖ם לְמוֹקֵֽשׁ:  שֹׁפְטִים- פרשת אַחֲרֵי֙ מ֣וֹת יְהוֹשֻׁ֔עַ.

וזאת הסכנה כבאור דוד:

לֹֽא-הִשְׁמִידוּ אֶת-הָֽעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יְהוָה לָהֶֽם:  וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַֽיִּלְמְדוּ מַֽעֲשֵׂיהֶֽם:  וַיַּעַבְדוּ אֶת-עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵֽשׁ:  וַיִּזְבְּחוּ אֶת-בְּנֵיהֶם וְאֶת-בְּנֽוֹתֵיהֶם לַשֵּֽׁדִים: וַיִּֽשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם-בְּנֵיהֶם וּֽבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִֽים:  וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַֽעַלְלֵיהֶֽם:  וַיִּֽחַר-אַף יְהוָה בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת-נַחֲלָתֽוֹ: וַיִּתְּנֵם בְּיַד-גּוֹיִם וַֽיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶֽם:  וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָֽם: תהלים.

בעת הזאת אפשר לראות את כנען בצפת לאחר הקמת שכונת כנען בעיר צפת שיהודה נתן לה את השם חרמה לאחר כיבושה:

וַיֵּ֤לֶךְ יְהוּדָה֙ אֶתשִׁמְע֣וֹן אָחִ֔יו וַיַּכּ֕וּ אֶתהַֽכְּנַעֲנִ֖י יוֹשֵׁ֣ב צְפַ֑ת וַיַּחֲרִ֣ימוּ אוֹתָ֔הּ וַיִּקְרָ֥א אֶתשֵׁםהָעִ֖יר חָרְמָֽה: שֹׁפְטִים- פרשת אַחֲרֵי֙ מ֣וֹת יְהוֹשֻׁ֔עַ.

וַיַּכּ֕וּ אֶתהַֽכְּנַעֲנִ֖י יוֹשֵׁ֣ב צְפַ֑ת וַיַּחֲרִ֣ימוּ אוֹתָ֔הּ וַיִּקְרָ֥א אֶתשֵׁםהָעִ֖יר חָרְמָֽה: 

אין כל הגיון לחדש ימי כנען כקדם בישראל על ידי בניית ערי כנען, שכונות על שם כנען בעיר צפת,  כמו חוצות היוצר במשמעות של חוצות אשקלון ואל תגידו בגת ואל תבשרו בחוצות אשקלון, אני לא מוצאת נכונות בלחדש כקדם את ערי הפלשתים והכנענים ובנות הערלים .. אתם יודעים.

זאת אומרת שהם פה, הם גם בדור הזה נמצאים פה למען.

וְאֵ֤לֶּה הַגּוֹיִם֙ אֲשֶׁ֣ר הִנִּ֣יחַ יְהוָ֔ה לְנַסּ֥וֹת בָּ֖ם אֶתיִשְׂרָאֵ֑ל אֵ֚ת כָּלאֲשֶׁ֣ר לֹֽאיָדְע֔וּ אֵ֖ת כָּלמִלְחֲמ֥וֹת כְּנָֽעַן רַ֗ק לְמַ֙עַן֙ דַּ֚עַת דֹּר֣וֹת בְּנֵֽייִשְׂרָאֵ֔ל לְלַמְּדָ֖ם מִלְחָמָ֑ה רַ֥ק אֲשֶׁרלְפָנִ֖ים לֹ֥א יְדָעֽוּםשֹׁפְטִים- פרשת  עָתְנִיאֵ֣ל, אֵה֔וּד וְשַׁמְגַּ֣ר.

אני טוענת שהטייתכם לבחור בהומוסקסואל למשול בכם היא חלק ממלחמות כנען בכם בעת הזאת, גם כנען בא בתחפושת יהודי להשיב ימיו כקדם.

בחוקיות בענינו של ההומוסקסואל בתורתנו, בנט וחבריו מחטיאים אתכם באובדן זכות ירושת הארץ וטובותיה. זאת עוד דרך להרשיע אתכם כבוחרים בהם ולהצדיק את העושקים אתכם.

ולוז, זה אור בספרדית, ובספרד אנסו את אבותינו להמרתם. ובנט שממקומות ישיבתו באה הדרישה לשיוויון זכויות להומו, קוראים אור עציון.

ובנט סותר דבר תורה כמבקש מבקש מכם לסור דרכו מתורת ישראל מימינה:

"גיבורי ילדותו היו מאיר הר-ציון ויוני נתניהו[6]. היה חבר ב"נוער התחיה" ובגיל 14 עלה להר הבית[7]. למד בישיבה התיכונית "יבנה" בחיפה והדריך בסניף "כרמל" של בני עקיבא. כאשר הגיע אל בית הספר לקצינים של צה"להוריד את הכיפה[8], אולם בעקבות הקולות שנשמעו נגד הציונות הדתית לאחר רצח יצחק רבין החליט לשוב ולחבוש אותה[9]." מתוך וויקיפדיא אודות בנט.

אודות מוטי אלון (בן ישיבתו של בנט, שסתר דבר תורה, ששמע ובחר שלא לעשות) הומוסקסואל מוצהר השוכב את זכר משכבי אשה ( לצורך הענין זה לא משנה אם בהסכמה או שלא בהסכמה) שתורתנו מצווה להורגו הוא נחשב טמא ותועבה על פי תורת ישראל ועל פי תורת ישמעאל) שישיבתו של בנט לא שללה ממנו את תואר הרב.

ותדע לך שאצל ההומואים הדוברים ערבית ועברית, יש שלום.  יש זוגות כאלה.. אני טוענת שהאיחוד של בנט עם הורוביץ' הוא על בסיס הזיקה ההומוסקסואלית.

וְאִישׁ, אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת-זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה–תּוֹעֵבָה עָשׂוּ, שְׁנֵיהֶם; מוֹת יוּמָתוּ, דְּמֵיהֶם בָּם:

שלא תתעו לחשוב שהוא משלנו… עשה קרבי… גם כנען מוכן לצאת לקרב למען כיבוש הארץ הזאת.

אגב, גם נעמי שמר מזוהה עם אנשי לוז עציון:

"באמצע שנות ה-70 של המאה ה-20 הביעה הזדהות עם אנשי "גוש אמונים".[32] באותן שנים חיברה את "איש מוזר",[33] ו"פרנואיד" שהביעו תמיכה באנשי גוש אמונים. בשיר "הכריש", שנכתב ב-1975 על רקע חתימת הסכם הביניים בין ישראל למצרים 1975,[34] מתארת שמר מפגש בין כריש לבין סרדין. הסרדין רוצה לכרות שלום בכל מחיר, אולם הכריש מתעלם" וויקיפדיא.

היא לא רצתה שלום עם מצרים, כמו החבר'ה של הנגבי. 

צריך לבדוק אם לבן שלה הבן של הורוביץ' יש קשר עם ההומו הורוביץ' החבר של בנט. 

"היא קמה רשמית כחצי שנה לאחר מלחמת יום הכיפורים, ב-9 בפברואר 1974 (ט"ו בשבט תשל"ד). בכינוס יסוד שנערך בביתו של הרב חיים דרוקמן. במסמך הייסוד "גוש אמונים, תנועה לחידוש ההגשמה הציונית" – נכתב כי: "גוש אמונים קם מתוך מטרה ליצוק בשורה חדשה-ישנה בכלים ובדפוסים קיימים, כדי לשוב ולעורר מחדש להגשמה ציונית מליאה במעשה וברוח… תוך הכרה כי מקור החזון במורשת ישראל ובשורשי היהדות, ותכליתו – הגאולה השלימה לעם ישראל ולעולם כולו". לאחר כינוס היסוד פנו המשתתפים אל הרצי"ה קוק, ששמח על היוזמה וחיזק את המקימים.[3]   " וויקיפדיא.

דרוקמן הוא מהחברה של מוטי אלון ההומו מישיבת לוז עציון.

שגם הוא שמע דבר תורה ובחר לא לעשות…

במלחמת יום כיפור- יום הדין  גולדה והשוכבים עמה היו מנהיגים את ישראל, ראשת ממשלה והנהגה כזאת על ישראל  מחטיאה את הבוחרים בה. כמו ההנהגה בעת הזאת, שמחטיאה גם יהודים וגם ערבים שדרך עבאס מוחטאים בקבלת חוקות הגוי.

וְאִישׁ, אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת-זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה–תּוֹעֵבָה עָשׂוּ, שְׁנֵיהֶם; מוֹת יוּמָתוּ, דְּמֵיהֶם בָּם: ויקרא.

וּשְׁמַרְתֶּם אַתֶּם, אֶת-חֻקֹּתַי וְאֶת-מִשְׁפָּטַי, וְלֹא תַעֲשׂוּ, מִכֹּל הַתּוֹעֵבֹת הָאֵלֶּה:  הָאֶזְרָח, וְהַגֵּר הַגָּר בְּתוֹכְכֶם: ויקרא.

"ב-1928 הציע לה דוד רמז, שהתיידד עמה, היה ער למצוקתה, ולימים אף הפך למאהב שלה, לשמש מזכירת מועצת הפועלות בהסתדרות. תפקיד זה הפך את מאירסון, שהייתה שייכת למפלגת "אחדות העבודה" שלימים הפכה למרכיב מרכזי של מפא"י, לראש ארגון נשים ציוני גדול. היא ניהלה חיים עמוסי פעילות ונסיעות, והייתה לנואמת נחשבת. מפאת העבודה היה עליה לעבור לתל אביב עם ילדיה" וויקיפדיא.

"גולדה ניהלה קשר רומנטי עז עם זלמן שזר, שהיה מבוגר ממנה בתשע שנים ונשוי משנת 1920 לרחל כצנלסון. הדעות חלוקות "האם שז"ר ביקש שהיחסים ביניהם יתהדקו כך שבעתיד הלא רחוק יתגרשו שניהם ויקימו בית משלהם. אולי גולדה רצתה בכך, אך לא היה לה האומץ או הרצון להתגרש פורמלית ממוריס. ייתכן גם ששז"ר דיבר אליה בכפל לשון וגם הוא לא אזר אומץ להתגרש מרחל, אשתו[24]".

פרשיות האהבה הסוערות עם שני אישים אלה נשזרו לאורך כמה שנים לסירוגין." וויקיפדיא.

וזאת האשה שאמרה ליהודים שהתלוננו על עוניים- לא נחמדים.

וזה דבר התורה בעניינה:

כִּי-יִמָּצֵא אִישׁ שֹׁכֵב עִם-אִשָּׁה בְעֻלַת-בַּעַל, וּמֵתוּ גַּם-שְׁנֵיהֶם–הָאִישׁ הַשֹּׁכֵב עִם-הָאִשָּׁה, וְהָאִשָּׁה; וּבִעַרְתָּ הָרָע, מִיִּשְׂרָאֵל: דברים. 

על פי דבר תורה בגלל שהיא לא התגרשה בעלה נשא בעוונה.

אני טוענת שיש למחוק את שם הרחובות רמז וגולדה ושזר ולקרוא להם על שם הגיבור יונתן היילו.

למחשבה:

יְהוָ֣ה מָלָךְ֮ גֵּא֪וּת לָ֫בֵ֥שׁ לָבֵ֣שׁ יְ֭הוָה עֹ֣ז הִתְאַזָּ֑ר אַף-תִּכּ֥וֹן תֵּ֝בֵ֗ל בַּל-תִּמּֽוֹט:

נָכ֣וֹן כִּסְאֲךָ֣ מֵאָ֑ז מֵֽעוֹלָ֣ם אָֽתָּה: תהלים- מזמור שלושה ותשעים. 

יְהוָ֣ה מָלָךְ֮

אַף-תִּכּ֥וֹן תֵּ֝בֵ֗ל בַּל-תִּמּֽוֹט:

אֲנִי יְהוָה וְאֵין עוֹד, זוּלָתִי אֵין אֱלֹהִים; אֲאַזֶּרְךָ, וְלֹא יְדַעְתָּנִי. לְמַעַן יֵדְעוּ, מִמִּזְרַח-שֶׁמֶשׁ וּמִמַּעֲרָבָה, כִּי-אֶפֶס, בִּלְעָדָי:  אֲנִי יְהוָה, וְאֵין עוֹד: ישעיהו.

תחשבו על הדבר מבחינת בורא עולם קדוש ישראל ויוצרו, ביום של לפני ואחרי מבחינת היות ישראל.

אברהם מלפני שהלך עם בורא עולם היה במקום של עבודה זרה, תחשבו מה יקרה ביום שאחרי אם תבחרו ללכת מבלעדי בורא עולם.

ללכת אחרי ביבי ואוחנה, זה ללכת מבלעדי בורא עולם.ללכת אחרי גולדה זה ללכת מבלעדי בורא עולם למלחמה, ללכת עם צבא של הומואים זה ללכת עם צבא מבלעדי בורא עולם. ללכת עם שר בריאות הומו ובנט בעת מגפה זה ללכת מבלעדי בורא עולם.

הַרְעִיפוּ שָׁמַיִם מִמַּעַל, וּשְׁחָקִים יִזְּלוּ-צֶדֶק; תִּפְתַּח-אֶרֶץ וְיִפְרוּ-יֶשַׁע, וּצְדָקָה תַצְמִיחַ יַחַד–אֲנִי יְהוָה, בְּרָאתִיו.  הוֹי, רָב אֶת-יֹצְרוֹ–חֶרֶשׂ, אֶת-חַרְשֵׂי אֲדָמָה; הֲיֹאמַר חֹמֶר לְיֹצְרוֹ מַה-תַּעֲשֶׂה, וּפָעָלְךָ אֵין-יָדַיִם לוֹ.  הוֹי אֹמֵר לְאָב, מַה-תּוֹלִיד; וּלְאִשָּׁה, מַה-תְּחִילִין.  כֹּה-אָמַר יְהוָה קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל, וְיֹצְרוֹ:  הָאֹתִיּוֹת שְׁאָלוּנִי, עַל-בָּנַי וְעַל-פֹּעַל יָדַי תְּצַוֻּנִי. אָנֹכִי עָשִׂיתִי אֶרֶץ, וְאָדָם עָלֶיהָ בָרָאתִי; אֲנִי, יָדַי נָטוּ שָׁמַיִם, וְכָל-צְבָאָם, צִוֵּיתִי.אָנֹכִי הַעִירֹתִהוּ בְצֶדֶק, וְכָל-דְּרָכָיו אֲיַשֵּׁר; הוּא-יִבְנֶה עִירִי, וְגָלוּתִי יְשַׁלֵּחַ–לֹא בִמְחִיר וְלֹא בְשֹׁחַד, אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת. ישעיהו.

השבה ולא המרה. אני טוענת שחוק איסור טיפולי השבת הומואים, הם כדי למנוע את ישור האדם שהורדם כדי להופכו להומו. שדו מיני מפיל יהודי, הוא סוגר סרט ומיישר דרכיו. מתחתן, ומשאיר מאחור את האדם שהפיל. כמו מוטי אלון שעושה טיפולי המרה, כמו דנקנר הדומיני שהתחתן עם אשה.

ברור שאדם שעיקם עצמו להפיל אדם ויישר עצמו, הוא לא אדם שהורדם והוער לדבר.

כמובן שבורא עולם יודע מי זה ומי זה.

.